IDE: Microsoft Visual Studio 2022 Kompilator: Microsoft Visual C++ Biblioteki: SDL2, SDL2_ttf, nlohmann-json Przetestowane pady: DualSense, DualShock 3 (ze sterownikiem/wrapperem XInputowym ScpToolkit), telefon Android (ze sterownikiem/wrapperem XInputowym HandyGamePad). Sterowanie (możliwa zmiana w config.json): AD/lewa gałka pada - ruch poziomy Spacja/A na padzie - skok F1 - tryb deweloperski F2 (w trybie deweloperskim) - wł./wył. kolizji F3/F4 - (w trybie deweloperskim) - zwiększ/zmiejsz maksymalną wysokość skoku. F5/F6 - (w trybie deweloperskim) - zwiększ/zmiejsz maksymalną odległość poziomą skoku Uwaga: Do pobrania bibliotek projekt wykorzystuje vcpkg, menedżer bibliotek C++, w trybie Manifest. Należy go pobrać i skonfigurować zgodnie z instrukcją: https://github.com/microsoft/vcpkg#getting-started