17 lines
839 B
Plaintext
17 lines
839 B
Plaintext
IDE: Microsoft Visual Studio 2022
|
|
Kompilator: Microsoft Visual C++
|
|
Biblioteki: SDL2, SDL2_ttf, nlohmann-json
|
|
|
|
Przetestowane pady: DualSense, DualShock 3 (ze sterownikiem/wrapperem XInputowym ScpToolkit), telefon Android (ze sterownikiem/wrapperem XInputowym HandyGamePad).
|
|
|
|
Sterowanie (możliwa zmiana w config.json):
|
|
AD/lewa gałka pada - ruch poziomy
|
|
Spacja/A na padzie - skok
|
|
|
|
F1 - tryb deweloperski
|
|
F2 (w trybie deweloperskim) - wł./wył. kolizji
|
|
F3/F4 - (w trybie deweloperskim) - zwiększ/zmiejsz maksymalną wysokość skoku.
|
|
F5/F6 - (w trybie deweloperskim) - zwiększ/zmiejsz maksymalną odległość poziomą skoku
|
|
|
|
Uwaga: Do pobrania bibliotek projekt wykorzystuje vcpkg, menedżer bibliotek C++, w trybie Manifest. Należy go pobrać i skonfigurować zgodnie z instrukcją: https://github.com/microsoft/vcpkg#getting-started
|