2dkg/2dkg_zad5
2022-01-20 14:10:44 +01:00
..
2dgk_zad5 zad5 fi 2022-01-20 14:10:44 +01:00
assets_src zad5 ok 2022-01-20 14:07:29 +01:00
2dgk_zad5.sln zad5 2022-01-20 08:52:14 +01:00
readme.txt zad5 2022-01-20 08:52:14 +01:00

IDE: Microsoft Visual Studio 2022
Kompilator: Microsoft Visual C++
Biblioteki: SDL2, SDL2_ttf, nlohmann-json 

Przetestowane pady: DualSense, DualShock 3 (ze sterownikiem/wrapperem XInputowym ScpToolkit), telefon Android (ze sterownikiem/wrapperem XInputowym HandyGamePad).

Sterowanie (możliwa zmiana w config.json):
AD/lewa gałka pada - ruch poziomy
Spacja/A na padzie - skok

F1 - tryb deweloperski
F2 (w trybie deweloperskim) - wł./wył. kolizji
F3/F4 - (w trybie deweloperskim) - zwiększ/zmiejsz maksymalną wysokość skoku.
F5/F6 - (w trybie deweloperskim) - zwiększ/zmiejsz maksymalną odległość poziomą skoku

Uwaga: Do pobrania bibliotek projekt wykorzystuje vcpkg, menedżer bibliotek C++, w trybie Manifest. Należy go pobrać i skonfigurować zgodnie z instrukcją: https://github.com/microsoft/vcpkg#getting-started